و باری دیگر فیلتر پایگاه های اینترنتی زنان، حکم و احضار به دادگاه انقلاب

کمپین یک میلیون امضا در ۴ شهر دیگر فیلتر شد

تغییر برای برابری:پس از فیلتر سایت تغییر برای برابری برای بار یازدهم، سایت های کمپین در ۴ شهر آمل، کرج، زابل و همدان فیلتر شدند. سایت مدرسه فمنیستی و سایت فعالان حقوق بشر در ایران نیز از دیگر سایت هایی هستند که در روزهای اخیر به دستور مقامات قضایی مسدود شده اند.

چندی پیش نیز سایت تغییر برای برابری و وبلاگ های کمپین یک میلیون امضا در شهرهای شیراز، اصفهان، رشت، آذربایجان، مردان برای برابری، مشهد، اراک، زاهدان، کردستان، کویت، قبرس، آلمان، کالیفرنیا و همچنین سایت های کانون زنان ایرانی، مدرسه فمینیستی و میدان زنان همزمان فیلتر شده بودند.

فیلترینگ مجدد سایت مدرسه فمینیسیتی و دیگر سایت های کمپین

در کمتر از یکماه، شش پایگاه اینترنتی کمپین یک میلیون امضاء مجدداً فیلتر شدند. سایت مدرسه فیمینستی برای سومین بار در طول پنج ماه از راه اندازی اش فیلتر شده است.

لازم به یادآوری است چندی پیش در یک اقدام بی سابقه سیزده سایت و وبلاگ کمپین یک میلیون امضا در سراسر کشور از جمله وبلاگ های کمپین در شیراز، اصفهان، رشت، آذربایجان، مردان برای برابری، مشهد، اراک، زاهدان، کردستان، کویت، قبرس، آلمان، کالیفرنیا و سایت های کانون زنان ایرانی، مدرسه فمینیستی ، تغییر برای برابری و میدان زنان همزمان فیلتر شده بودند. خبر مربوط به فیلترینگ را می توانید در[ اینجا->http://feministschool.info/campaign/spip.php?article100] بخوانید.

فاطمه گفتاری به ۱۸ ماه حبس تعزیری محکوم شد

فعالان حقوق بشر در ایران : فاطمه گفتاری ، مادر دانشجوی زندانی یاسر گلی ، عضو کمیته مادران صلح و انجمن زنان آذر مهر کردستان به ۱۸ ماه زندان محکوم شد .

فاطمه گفتاری ، دی ماه سال گذشته، به بهانه بردن پاره ای وسایل مورد نیاز برای فرزندش ، یاسر گلی و ، اهانت به مامورین ، نشر اکاذیب و شرکت در مراسم تعزیه جان باختگان و شرکت در جلسات کمیته مادران صلح از سوی ماموران اطلاعات به ستاد خبری احضار شد که در پی آن دستگیر و مدت ۴۰ روز را در بازداشت و زندان مرکزی شهر سنندج به سر برد او پس از آن با وثیقه ی ۱۵ میلیو ن تومانی آزاد شد.

برای فاطمه گفتاری به اتهامات ذکر شده در پرونده مفتوح گردید که در ۷ خردادماه توسط شعبه ۱۰۳ دادسرای عمومی سنندج به ۸ ماه زندان تعزیری محکوم شد و صبح امروز نیز شفاهاً به وی اعلام گردید که در دادگاه جزایی شعبه سوم به همان اتهامات فوق به ۱۸ ماه حبس تعزیری محکوم گردیده است.

احضار راحله عسگری زاده و نسیم خسروی به دادگاه انقلاب

تغییر برای برابری: راحله عسگری زاده و نسیم خسروی ازاعضای کمپین یک میلیون امضا به دادگاه انقلاب احضار شدند. بر اساس این احضاریه آنها باید ۳۰ تیرماه ه در شعبه ۱۳ دادگاه انقلاب حاضر شوند.

این دو فعال زن، بهمن ماه سال گذشته به خاطر جمع آوری امضا در پارک دانشجو دستگیر شده و ۱۳ روز در بند عمومی زندان اوین بازداشت بودند.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *