جلوه جواهری به اوین منتقل شد

جلوه جواهری از فعالان جنبش زنان امروز صبح (دهم آذر برابر با اول دسامبر) بر اساس احضاریه دادیاری شعبه امنیت به دادگاه رفت و در نهایت راهی اوین شد .

کاوه مظفری همسر جلوه جواهری می گوید:« ساعت ۹ صبح امروز جلوه بر اساس احضاریه به دادگاه رفت و ما تاساعت ۴ در پایین منتظر بودیم اما پیگیری های ما نتیجه نداد و احتمال می‌دهیم که او را به بند عمومی اوین منتقل کرده باشند. »

بازداشت جلوه جواهری در حالی صورت می‌گیرد که او باید ۲۷ آذر ماه بر اساس احضاریه‌ای دیگر خود را به دادگاه معرفی کند. احضاریه جلوه بر اساس شرکت او در تجمع اعتراض آمیز ۱۳ اسفند مقابل دادگاه انقلاب بود که در نهایت به بازداشت او و ۳۲ زن دیگر حاضر درآن جمع منجر شد.

جلوه جواهری از اعضای کمپین یک میلیون امضا است که در سایت تغییر برای برابری (سایت تغییر برای برابری سایت اطلاع رسانی کمپین یک میلیون امضا است) نیز فعالیت می‌کند. .

او سال هاست که در انجمن‌های زنان فعالیت می‌کند. اما از آغاز به کار کمپین یک میلیون امضا به این جمع پیوست و در برگزاری کارگاه های آموزشی با دیگر اعضای کمپین همکاری کرد.

جلوه جواهری که دانشجوی کارشناسی ارشد رشته جامعه شناسی است، ترجمه ها، مقالات خود را از منظر جامعه شناسی در سایت‌ها و نشریات مختلف زنان منعکس می کند.

منبع: سایتهای تغییر برای برابری و کانون زنان ایرانی

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *