قاتلان بناز محمود به حبس ابد محکوم شدند

در سال ۲۰۰۶ بناز محمود مفقودالاثر میشود و بعد از گذشت ۳ ماه پلیس بریتانیا جنازه وی را در چمدانی در یکی از پارکهای شهر برمنگهام پیدا میکند.

در رابطه با این پرونده در سال ۲۰۰۷سه نفر با اسامی محمد بابکر اقا عموی بناز (محکوم به ۲۳ زندان) و محمود بابکر اقا پدر به‌ناز ( محکوم به ۲۰ سال زندان) و محمد مارف اقا (محکوم به۱۷ سال زندان) دستگیر و محکوم شناخته میشوند.

دو نفر از متهمان این پرونده با اسامی محمد صالح علی اقا (۳۰ ساله) و عمر حسین اقا( ۳۲ ساله) بعد از به قتل رساندن بناز در سال ۲۰۰۶ به قصد پنهان کردن خود به کردستان بر میگردند. در اواسط سال گذشته این افراد توسط حکومت کردستان شناسایی و دستگی و به پلیس انگلستان تحویل داده می‌شوند. روز پنجشنبه برابر۱۱/۱۱/۲۰۱۰ دادگاهی این دو نفر برگذار شد. این دو نفر متهم در خاتمه مجرم شناخته شده و هر دو نفر به حبس ابد محکوم شدند. انها حتی در صورت تخفیف و عفو هم حداقل باید ۲۲ سال دوره زندان را طی کنند. دادگاه این مجرمین در خاتمه با قرائت این جملات به پایان رسید: ” شما دو تا درنده هستید و لایق زندانی شدن، باشد که سرنوشت شما درس عبرتی باشد تا همه بدانند که هیچ کس نخواهد توانست بعد از انجام چنین جنایتی از چنگ قانون فرار کند”

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *