فقط با خروج جسد تو از زندان موافقت می کنیم!

اخبار روز » زندانی سیاسی زهرا اسدپور از روز گذشته از بند زنان زندان گوهردشت به نقطه نامعلومی منتقل شده است. او در روزهای اخیر دچار خونریزی بینی بوده و سمت چپ بدنش تا حد زیادی از کار افتاده بود.

یه گزارش فعالین حقوق بشر و دموکراسی در ایران، زهرا اسدپور گرجی ۵۱ ساله روز ۲۲ فروردین ماه از بند زنان زندان گوهردشت به نقطه نامعلومی منتقل شده است. وی در روزهای گذشته دچار وضعیت حاد جسمانی بوده است. قبل از تعطیلات عید پزشکان بهداری زندان گوهردشت کرج بدلیل ناراحتی شدید قلبی خواستار مرخصی استعلاجی اورژانسی وی شده بودند اما سربازجوی وزارت اطلاعات محبی مانع مرخصی استعلاجی اوست و به خانم اسدپور گرجی گفته است: که من فقط با خروج جسد تو از زندان موافقت خواهم کرد.

خانم زهرا اسدپور گرجی در اعتراض به فشارهای روحی و تهدیدات غیرانسانی مستمر سربازجوی وزارت اطلاعات محبی علیه خود، خانواده و فرزندش رضا جوشن ۶ روز در اعتصاب غذا بسر برده بود.

بنابر این گزارش رضا جوشن فرزند خانم اسدپور گرجی از سلول های انفرادی بند سپاه به سلول های انفرادی فرعی بند ۶ زندان گوهردشت منتقل شده است. آقای جوشن در سلول های انفرادی بند سپاه تحت شکنجه های جسمی و روحی قرار داشته بطوری که زانوی او دچار آسیب شدید شده است.

محبی سربازجوی وزارت اطلاعات همچنین فشارها و تهدیدات و اذیت و آزارها را علیه خانواده جوشن را شدت بخشیده است. روز گذشته خانم فرشته جوشن را به وزارت اطلاعات فراخواند و به بیش از یک ساعت او را مورد بازجوئی و تحت فشارهای روحی و تهدید به بازداشت قرار دا . محبی خطاب به خانم فرشته جوشن گفته است: تو خبرهای مادر و برادرت را در اختیار رسانه های خبری قرار میدهی. مطمئن باش که پرونده ای برایت درست می کنم که ۲ الی ٣ سال در زندان بمانی.

خانم زهرا اسدپور گرجی روز ۱۶ آذر ماه با یورش مامورین وزارت اطلاعات دستگیر و به سلول های انفرادی بند ٨ وزارت اطلاعات در زندان گوهردشت کرج منتقل گردید. او چندین هفته تحت بازجوئی و شکنجه قرار داشت. زهرا اسدپور گرجی و فرزندش پیش از این بدلیل دیدار خانوادگی با فرزند دیگرش در قرار گاه اشرف در عراق دستگیر و ۱۶ ماه در زندان گوهردشت کرج بسر بردند و پس از پایان محکومیت غیرانسانی خود آزاد شدند.

در حال حاضر رضا جوشن ۲۵ ساله فرزند خانم اسد پور گرجی که ۱۰ آذر ماه با یورش مامورین وزارت اطلاعات دستگیر و به سلولهای انفرادی بند ٨ زندان گوهردشت معروف به بند سپاه منتقل شد و نزدیک به ۲ ماه در سلولهای انفرادی بسر برد را به بند ۴ زندان گوهردشت کرج منتقل کرده اند.

آنها ۱۹ بهمن ماه ۱٣٨٨ در شعبه ۱ دادگاه انقلاب توسط عاصف حسینی رئیس این شعبه به ۱ سال تبعید به زندان زنجان و ۴ سال تبعید به روستای قیلار زنجان محکوم شدند.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *