گارد زندان برای چندمین بار زندانیان گوهردشت را مورد ضرب و شتم قرار داد

اخبار روز » گارد زندان برای چندمین بار زندانیان بی دفاع زندان گوهردشت را مورد ضرب و شتم قرار داد.
به گزارش فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران، شب گذشته گارد زندان به بند ۴ زندان گوهردشت یورش برد. دوشنبه ۱۴ دی ماه حوالی ساعت ۲٣:۰۰ گارد زندان به زندانیان سالن ۱۱ بند ۴ زندان گوهردشت کرج حمله کرده و زندانیان این سالن را به محوطه زندان بردن و در سرمای شدید زمستان وادار به در آوردن لباسها کردند. سپس با باتون برای مدتی طولانی زندانیان را مورد ضرب و شتم قرار دادند.
این یورش وحشیانه و شکنجه‍ی زندانیان با نظارت کرمانی و فرجی رئیس و معاون اطلاعات زندان گوهردشت کرج صورت گرفت. در این یورش بیش از ٣۰ نفر از نیروهای گارد زندان شرکت داشتند و فرمانده آن ها فردی بنام اصغر سمیعی نژاد بود.
تعدادی از زندانیان سیاسی در بند ۴ زندان گوهردشت کرج زندانی هستند که از جمله آنها آقای منصور اسالو رئیس هیئت مدیره سندیکای شرکت واحد، علی صارمی زندانی محکوم به اعدام، سعید ماسوری، شیرمحمد رضائی، محمد علی منصوری، ارژنگ داودی، افشین بایمانی، صالح کهندل، علی معزی، هود یازرلو، میثاق یزدان نژاد، منصور رادپور، مصطفی و مرتضی غصلانی می باشند.
در این گزارش آمده است: این حملات به زندانیان بی دفاع برای ایجاد رعب و حشت در بین زندانیان است و به دستور علی حاج کاظم و علی محمدی رئیس و معاون زندان گوهردشت کرج صورت می گیرد.

www.akhbar-rooz.com

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *