جلوگیری از ثبت نام متحصنین دانشگاه زنجان

[مجموعه فعالان حقوق بشر در ایران->http://www.hrairan.com/index.html]: به سورنا هاشمی، بهرام واحدی و علیرضا فیروزی دانشجویان دانشگاه زنجان اجازه انتخاب واحد داده نشد. پیش از این نیز سورنا هاشمی و بهرام واحدی مدتی را در بازداشت به سر بردند و علیرضا فیروزی نیز به دادگاه زنجان احضار شده بود.
به سورنا هاشمی و بهرام واحدی در مدت زمان بازداشت نیز نامه ی کمیته ی انضباطی برای پاسخگویی در رابطه با ورود به دفتر معاون خاطی دانشگاه، دکتر حسن مددی ارائه شده بود و خواسته شده بود ظرف مدت سه روز دفاعیه خود را کتبی به کمیته انضباطی دانشگاه ارائه دهند. اما هیچ نامه یا درخواستی مبنی بر حضور و یا حکم آموزشی یا انضباطی به این افراد ابلاغ نشده است.

این در حالی است که در توافق نامه پایانی تحصن خرداد ماه سال جاری دانشگاه زنجان، ریاست دانشگاه و نماینده شهر زنجان در مجلس شورای اسلامی متعهد شده بودند هیچ برخورد آموزشی و انضباطی با دانشجویان مرتبط با تحصن صورت نگیرد.

متن نامه کمیته انضباطی که به سورنا هاشمی و بهرام واحدی در زندان ابلاغ شده است به قرار زیر است:
براساس گزارش واصله و شکایت خانم سیمین نجار تبریزی(همسر دکتر ممدی) ازشما در خصوص اتهام ذیل لازم است ضمن توضیح مشروح کامل واقعه ۲۵/۳/۸۷ دفاعیه خود را به طور مکتوب تنظیم و ظرف مدت ۳ روز پس از دریافت نامه به دبیرخانه کمیته انضباطی بدوی دانشجویان دانشگاه زنجان ارسال یا تحویل نمایید.

موارد اتهام: یکی از عوامل اصلی طراحی، اجرا و انتشار واقعه غیر اخلاقی ۲۵/۳/۸۷ در دانشگاه

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *