توضیحاتی از سوی گردانندگان وب سایت

در پی تشکیل “شبکه بین المللی همبستگی با مبارزات زنان ایران” درژوئیه ٢٠٠٧، وب سایت ما از روز ٢۵ نوامبر” روز جهانی نفی خشونت بر زنان” آغاز به کار کرده است. بازگشائی این وب سایت اقدامی است برای حمایت هر چه گسترده تر از مبارزات برابری خواهانه زنان ایران و نیز دامن زدن به گفتگو با زنان دیگر کشورها و ملیت ها در چهارچوب نظرات و اهدافی که در [بیانیه ما->https://www.iran-women-solidarity.net/?p=1] مطرح شده است. وب سایت ما تریبونی خواهد بود برای فمیینیسم لائیک و سکولار، و طبعا از انعکاس اخبار و انتشار مقالات و نقطه نظراتی که به این هدف یاری رسانند استقبال می کند. در همین حال سایت ما رساننده تنوع گرایشات و افکار موجود در “شبکه” است. پس انتشار مقالات در سایت که با ذکر نام نویسند گان صورت می گیرد به معنای توافق کامل با محتوای این مقالات نیست. وب سایت تنها پاسخگوی مقالات و متونی است که با امضاء هیئت تحریریه می باشد.

همچنین ما در بخش “[چهره ما، تاریخ ما->http://www.iran-women-solidarity.net/spip.php?rubrique23]” سعی خواهیم کرد دفتر تاریخ شفاهی زنان لائیک و دگراندیش ایرانی را بگشاییم، در این امر مهم نیازمند همکاری و همیاری شما خواهیم بودم.

آگر مایل هستید که نوشته ها، خاطرات، یادداشتها، مقالات، نتایج پژوهشی و همچنین نظرات و انتقادات شما در این وب سایت انتشار یابد و به نظر عموم رسد، لطفاً آنها را در فرمات ” MS-Word” برای ما ارسال کنید.

منتظر نوشته ها و پیشنهادات شما برای پر بارتر شدن وب سایت هستیم

هیئت تحریریه

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *