خانواده نیکتا اسفندانی: خون دختر بی‌گناهمان بی‌جواب نماند

جمعه ۶ دسامبر ۲۰۱۹

None

شورای عالی امنیت ملی در گزارشی به خامنه‌ای تأیید کرد که عده‌ای که هیچگونه نقشی در اعتراضات نداشتند کشته شدند. یک نمونه: نیکتا، چهارده ساله. محل قتل: خیابان ستارخان تهران. سخنگوی قوه قضائیه ادعا کرده بود نیکتا در اثر مسمومیت جان خود را از دست داده. خانواده او ابراز امیدواری کردند خون دختر بی‌گناهشان بی‌جواب نماند.

خانواده این پست را به عنوان آخرین پست «به یادگار» دخترشان در صفحه اینستاگرام نیکتا قرار دادند و فعالیت این حساب را متوقف کرده‌اند.


آخرین پست در اینستاگرام نیکتا اسفندانی

روز گذشته (سه‌شنبه ۱۲ آذر) غلامحسین اسماعیلی، سخنگوی قوه قضائیه ادعا کرده بود که نیکتا اسفندانی در اثر مسمومیت جان خود را از دست داده است:

«بین رقم ادعایی از تعداد کشته‌ها و اسامی اعلام شده تفاوت وجود دارد. کشته‌های بی‌ربط و عادی را در این زمینه آوردند و تلاش داشتند به کشته‌های اغتشاشات اخیر ربط دهند. به عنوان نمونه خانواده نیکتا اسفندانی این فرزند ١۴ ساله آنها در اثر مسمومیت فوت کرده است. افراد دیگر از این قبیل زیاد هستند که اسامی غیرواقعی است.»


نیکتا اسفندانی تنها نوجوانی نیست که جان خود را از دست داد: امیر رضا عبداللهی (۱۳ ساله)، ساسان عیدی‌وند (۱۷ ساله )، پژمان قلی‌پور (۱۸ ساله)، رضا معظمی (۱۸ ساله) و امیر حسین دادوند (۱۷ ساله) از دیگر نوجوانانی بودند که در درگیری‌های اسلامشهر، یزدانشهر اصفهان، کرج و اصفهان کشته شدند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *