زن دیگری درخشونت ناموسی به قتل رسید

اخبار روز – گزارش دریافتی: هفته گذشته زنی حدوداً ۲٨ ساله به نام فاطمه در ترزلو از محلات ارومیه مورد ضرب و شتم قرار گرفت و به قتل رسید.

یکی از ساکنین سابق این محله که هم اکنون در اروپا زندگی می کند با اعلام خبر فوق گفت: خانواده ی این زن که یک فرزند ٣- ۴ ساله داشت و ۵ ماهه هم حامله بود، وی را به داشتن رابطه ی خارج از چارچوب خانواده با مردی متاهل متهم می کنند و به همین دلیل هم او را به قتل می رسانند.

این فرد مطلع درباره ی نحوه قتل گفت: زن جوان را با چاقو می کشند.
درست نمی دانم. ولی می گویند سرش را می برند و جنازه اش را در داخل سد می اندازند. قتل زن بدنبال ضرب و شتم مردی که گمان می کنند با خانم جوان رابطه داشته است، انجام می شود. فاطمه تحت فشار خانواده از مرد جوان جهت انتقالش به بیمارستان درخواست کمک می کند. مرد هم برای کمک به فاطمه خود را می رساند ولی در آنجا مورد ضرب و شتم دسته جمعی خانواده وی قرار می گیرد بگونهای که مرد ٢٧ ساله از شدت ضربات وارده بیهوش می شود. ضاربین در ابتدا گمان می کنند مرد جوان کشته شده است، لذا این بار به سمت فاطمه حمله ور می شوند تا او را هم به قتل برسانند. پس از قتل فاطمه، جنازه اش را در سد تفرجگاه بند می اندازند.

وی در پایان سخنانش گفت: بعد از اینکه خانواده مرد مضروب متوجه می شوند که او هنوز زنده است برای مداوا به بیمارستان انتقالش می دهند اما او که به شدت ترسیده است از بیمارستان فرار می کند و به خانه ی عمویش می رود تا از وی تقاضای کمک کند ولی عمویش او را به اطلاعات می برد و تحویل می دهد.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *